FI| suomi

Usein kysytyt kysymykset - FAQ

Onko Laatukellot.fi valtuutettu jälleenmyyjä?Ei. Tavoitteenamme on tarjota tasavertaiset ehdot parhaaseen mahdolliseen hintaan. Valtuutettuna jälleenmyyjänä olet useimpien valikoimassamme olevien kellomerkkien osalta sidottu kellonvalmistajan määrittelemiin hintoihin, niin sanottuihin suosituslistahintoihin. Sen sijaan me tarjoamme jopa 40 prosenttia alhaisempia hintoja - aina takuun kera.
Keitä me olemme?Olemme alun perin kaksi kaveria (Pontus ja Joel), jotka KTH:n ohjelmistokehityksen ja tietokoneohjelmoinnin opintojen jälkeen päättivät jo varhain yhdistää kiinnostuksensa kelloihin sekä tietämyksensä tietokoneista ja internetistä. Joulukuussa 2006 avasimme Uret.se-sivuston, ja se oli historiallinen päivä pohjoismaiselle kellojen vähittäismyynnille. Aikaisemmin täysin säännelty korkeisiin tavoitehintoihin myytävien kellojen vähittäiskauppa sai yhtäkkiä haastajan. Kelloharrastajien, jotka eivät asuneet suurissa kaupungeissa, ei enää tarvinnut tehdä pientä pyhiinvaellusta ostaakseen eksklusiivisen kellon. Nykyään olemme Ruotsin ylivoimaisesti suurin kellojen verkkokauppa, jolla on tuhansia varastomalleja, kymmeniä kollegoita ja verkkokauppoja Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa ja Suomessa. Meillä on myös vintage-myymälä, jossa voit ostaa, myydä tai vaihtaa kelloja, sekä laaja valtuutettujen myymälöiden verkosto, jonka ansiosta voimme toimittaa sekä tavallisia että epätavallisia kelloja kilpailukykyiseen hintaan.
Onko meillä takuu?Kyllä, aina. Tarjoamme kahta erilaista takuuta; Kelloklassikot.fi:n 24 kuukauden valmistus- ja materiaalitakuu tai kellovalmistajien virallinen maailmanlaajuinen takuu. Jokaisen kellon kohdalla ilmoitetaan, kumpaa takuuta sovelletaan. Kaikki eksklusiiviset kellot myydään voimassa olevalla virallisella maailmanlaajuisella takuulla verkostoomme kuuluvalta valtuutetulta jälleenmyyjältä. Lue lisää takuusta täältä.
Ovatko kaikki kellot aitoja?Kyllä, tietenkin.
Tuleeko kellon mukana kaikki tavanomaiset asiakirjat, kuten takuu, laatikko, käyttöohjeet ja mahdolliset lisävarusteet?Kyllä, kellon mukana toimitetaan täsmälleen samat asiakirjat, pakkaukset ja mahdolliset lisävarusteet, kuten työkalupaketit ja vastaavat, kuin valtuutetulta jälleenmyyjältä ostettaessa.
Mitä tapahtuu, jos kello rikkoutuu? Se riippuu siitä, millainen takuu sinulla on. Kellot, joilla on valmistajan oma virallinen takuu, palautat kellon mihin tahansa valtuutettuun jälleenmyyjään Ruotsissa tai ulkomailla. Kellot, joilla on Uret.se:n oma valmistus- ja materiaalitakuu, lähetetään meille.

Takuu kattaa valmistus- ja materiaalivirheet.

Huomaa, että takuu ei kata:

  • vääränlaisesta hoidosta, huolimattomuudesta, epäasianmukaisesta käytöstä tai muusta vahingosta johtuvia vahinkoja, jotka eivät johdu materiaali- tai valmistusvirheistä.
  • vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet muun kuin valtuutetun jälleenmyyjän (virallinen maailmanlaajuinen takuu) tai oman huoltokorjaamomme (Uret.se:n valmistus- ja materiaalitakuu) toimenpiteistä.
  • kruunun ja lasin vaurioituminen.
  • nahkahihnojen, muovihihnojen, lenkkien ja niiden pinnoitteen sekä kellon vaurioituminen.
  • kosteusvauriot ei-vedenkestävissä kelloissa (vesitiivis = 10 ATM).
  • jos sarjanumero on muutettu tai poistettu.
  • Huomaa, että alkuperäinen takuutodistus on liitettävä mukaan, kun lähetät kellon.
Kuinka pitkä toimitusaika on?Varastokello Myymme kelloja useisiin maihin ja normaalisti toimitamme varastotuotteita niiden välillä kerran (1) viikossa.

Varastokellot Selitys Toimitetaan 48 tunnin kuluessa Tilaukset, jotka on hyväksytty ennen klo 12.00 ma-to klo 12.00, lähetetään samana päivänä ja toimitetaan yleensä seuraavana päivänä. Tilaukset, jotka on hyväksytty klo 12.00 jälkeen, lähetetään seuraavana ei-juhlapäivänä ma-to, ja ne toimitetaan seuraavana arkipäivänä. Toimitetaan 4 päivän kuluessa Kello on matkalla varastollemme tai on lähivarastossa, ja se toimitetaan yleensä neljän (4) työpäivän kuluessa käsittelypäivästä. Toimitetaan 4-12 päivän kuluessa Kello on varastossa toisessa maassa, lähetämme varastotavaroita varastojen välillä yleensä kerran (1) viikossa, ja se toimitetaan kahdentoista (12) arkipäivän kuluessa käsittelypäivästä.

Kellot, joita ei ole varastossa Kunkin kellon vieressä olevissa tuotetiedoissa on arvioitu toimitusaika. Normaalisti kaikki kellot toimitetaan tässä ajassa. Huomioithan, että kellot ovat käsityönä valmistettuja ja tarkkaa toimituspäivää on usein vaikea antaa. Poikkeustapauksissa toimitusajat voivat olla pidempiä.

Toimitamme kaikki kellot mahdollisimman pian.

Voinko vähentää arvonlisäveron?Kyllä, jos sinulla on siihen mahdollisuus. Jos annat toimitusosoitteen ETA-alueen (EU, Norja, Islanti) ulkopuolelle, arvonlisävero vähennetään automaattisesti ostoskoristasi. Jos sinulla on yritys, joka voi vähentää arvonlisäveron, tämä tehdään yhteistyössä kirjanpitäjäsi kanssa.
Miten toimitat kellon?Kuriiripalvelun, kirjatun paketin tai käteislähetyksenä. Lue lisää toimitustavoista ja toimitusehdoista täältä.
Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?Tarjoamme asiakkaillemme tällä hetkellä seuraavia vaihtoehtoja: Korttimaksu Lasku ja osamaksu Suora maksu Pankkisiirto.
Mitä tapahtuu, jos muutan mieleni?Laatukellot.fi soveltaa etämyyntilakia ja tarjoaa avointa ostoa täyden 100 päivän ajan.
Keneen otan yhteyttä markkinointia koskevissa asioissa? Jos haluat ottaa meihin yhteyttä markkinointia koskevissa asioissa, ota yhteyttä markkinointipäällikköön täällä www.scanluxgroup.com.
Minkä arvoinen on käytetty kelloni?Käänny sisarsivustomme Kelloklassikot.fi:n puoleen, jossa kello on mahdollista saada arvioksi.
Voitteko lähettää minulle luettelon?Meillä ei ole fyysisiä luetteloita lähetettäväksi. Viittaamme verkkosivustolla olevaan verkkoluetteloon.
Takaisin